خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

عزیزان به دلیل باز گشایی مدارس من کمتر میتونم بیام نت و آپ کنم


معذرت میخوام اما نمیتونم و وقت نمیکنم


من آخر هفته ها میام و آپ میشه


یک روز در میون هم به نظرات پاسخ میدم اما نمیتونم پست بذارم و به وبلاگم برسم


منتظرم بمونید


آرزوی سلامتی،تندرستی،موفقیت و سربلندی براتون دارم


محتاجم به دعا


تا پنج شنبه و جمعه بدرود و خدای مهربون حافظ و نگهدارتون باشه


نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 11:43 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام ساراجون برات آرزوی موفقیت تو درس و مدرسه و تمام مراحل زندگیتو دارم

سلام لیلا جون
ممنونم ...همچنین منم آرزوی موفقیت دارم براتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.