خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

میتونم به همسرتون نگاه کنم؟

مردی به همراه همسر شل حجابش درخیابان درحال راه رفتن بودند

 پسر جوانی به سوی آنها آمد و به مرد گفت : آقا ببخشید میشه به همسرتون نگاه کنم؟
مرد خیلی تعجب کرداو که از اعصبانیت چشمانش قرمز شده بود و رگ گردنش بیرون زده بود یقیه پسر را گرفت و گفت : چی گفتی؟
پسر جوان با خونسردی و ملایمت گفت : هیچی آقا من دیدم که مردم همینطوری دارن به همسرتون نگاه میکنن و لذت میبرن
 ولی من با خودم گفتم که اول از شما اجازه بگیرم و بعد به ایشون نگاه کنم.
آب در دهان مرد خشک شد و نتوانست چیزی بگوید
و پسر به راه خود ادامه داد و رفت...

طرفدار

花だよ。チューリップ のデコメ絵文字ســـلام花だよ。チューリップ のデコメ絵文字

!? のデコメ絵文字دوست داری یکی از طرفدار های ‹خــدآ اینجـآسـت› بشی!? のデコメ絵文字

☆はてな★ のデコメ絵文字پس چرا معطلی☆はてな★ のデコメ絵文字

اگر میخوای طرفدار باشی همین الآن نام،نام و ادرس وبلاگی که داری،سن و محل زندگیت

رو توی بخش نظرات همین پست ارسال کن~ハート のデコメ絵文字

ハート のデコメ絵文字راستیハート のデコメ絵文字

mail のデコメ絵文字اگر لوگو یا بنر تبلیغاتی داری که مخصوص وبته هم بفرست تا اون هم تو mail のデコメ絵文字

بخش طرفدار ها گذاشته بشهハートだよ。1つ のデコメ絵文字

キラキラ のデコメ絵文字به همین راحتیキラキラ のデコメ絵文字

花だよ。お花 のデコメ絵文字زود باش فراموش نکنی花だよ。お花 のデコメ絵文字

جدول

نام شرکت کنندهتعداد صلواتتاریخ پیوستن
سارا خانوم(خودم)20094/3/29

لیلا خانوم31394/3/30

یاسمین زهرا خانوم 100094/3/31
یه دختر زهرایی2000094/4/25

ختم صلوات

با سلام

دوستان خوبم

تصمیم دارم در ماه

مبارک رمضان برای ظهور آقا امام زمان(عج)

ختم صلوات داشته باشیم

هر دوست عزیزی که یکی از منتظران آقاست

میتونه شرکت کنه

اگر منتظر آقایی معطل نکن زود باش شاید با این تصمیم شما آقا بیاد و همه جارو روشن کنه 

اگه میخوای شرکت کنی اسمت رو به همراه تعداد صلوات هایی که 

برای ظهور آقا می خوای بفرستی رو

توی نظرات همین پست ارسال کن

تا تو جدول شرکت کنندگان قرار بگیری

پست جدول تا اتمام ماه مبارک رمضان به عنوان پست ثابت قرار میگیره 

یادت نره زود باش


رمضان...

رمضان شهر عشق و عرفان است . . . رمضان بحر فیض و احسان است
رمــضــــان، مــاه عــتــرت و قــرآن . . . گــــاه تــــجدید عهد و پیمان است

رمــضــان امــتــــداد جــــاده نــــور . . . در گذرگاه هــر مــــسلمــان است
رمــضــان چــلچــراغ نـــور افـشان . . . در شبــستان قلــب انـسان است

مـــاه تــحکــیــم آشنـــایــــى هـــا . . . مــاه تعــطیل قــهر و حرمان است
مـــاه شـــب زنــده دارى عـشــاق . . . مــاه بــیــدار بــاش وجــدان است

مـــاه اشــک و خـروش و ناله و آه . . . راه برگــشت هــر پــشیمان است
مــــاه آســـایــش قــلــوب بــشــر . . . مــاه پــالایــش تـــن و جــان است

مــــاه تــسلیــم در بــــر خـــالـــق . . . مــاه تــمریــن کــار نــیـکــان است
رمضــان چــشمــه عـطــاى خـــدا . . . ماه عفو و گذشت و غفــران است

رمــضــان رهــنـــمــا و راه گــشــا . . . بهــر گــم گـشتگان حـیــران است
رمــضــان شــاخسارى از طــوبـى . . . غرفه اى از بــهشـت رضوان است

رمــضــان بــارگــــاه (بــســم ا…) . . . جلــوگاه (رحیـم) و (رحمان) است
مــاه تـــحصیــل دانــش و تــقــوى . . . گــاه تــطهـیــر و راه ایــمـان است

مــــاه اکـــرام عـــتــرت و قـــــرآن . . . مــــاه اطفــــاء نــــار نــیــران است
عیــــد مســعــود زاد روز حــســن . . . روز پــر فــیــض نــیــمــه آن است

شــب قــدرش ســلام بــر مــهدى . . . تــا بــه فـجرش که نور باران است
مـــغــرب آفــتــاب عــمــر عــلـــى . . . مشــرق مــــاهتــــاب قــرآن است

در چــنین مه که انس و جان یارب . . . بر سر سفــره تــو مــهــمـان است
نظـــرى ســوى دردمنــدان کــــن . . . اى کــه نــامـت شفا و درمان است

بــــارالــها بــــه درگــه کــــرمـــت . . . سائــل خــستــه دل فـراوان است
کشــــور مــــا بــهشت زهــرا شد . . . بس کــه پــر لاله خــاک ایران است

اى خــــــدا آرزوى ایــــــن امـــــت . . . جشــن پــیــروزى شــهیــدان است
واى بــر حـال آن کسى که حسان . . . خــصــم قــرآن و یـار شیطان است

اولاد شیطان

مسلمانی که صدای اذان را میشنود ونماز را ادا نمی کند پدر من است

مسلمانی که اضافه خرجی می کند   برادر من است

مسلمانی که از امام بیشتر به رکوع می رود   پسرمن است

زن مسلمانی که با امدن مهمان اعصاب خرابی می کند مادرمن است

خانم مسلمانی که بدون چادر {با سر برهنه} بیرون می اید   خانم من است

مسلمانی که بدون گفتن بسم الله شروع به خوردن غذا می کند    اولاد من است

مسلمانی که این حرف هارا به دیگران برساند دشمن من است

مسلمانی که خاموش بنشیند وچیزی نگوید دوست من است

برگرفته از وبلاگ ماباایرانیم،ما بچه های ایرانیم

غریبه 2

این کلیپ هم قسمت دوم کلیپ ‹غریبه› هستش این هم خیلی خیلی زیبا و تا ثیر گذاره حتما ببینید


غریبه

دوستان این کلیپ درباره ی خدا هستش بهتون توصیه میکنم حتما حتما ببینید واقعا تاثیر گذاره


دوچرخه


من و خدا سوار دوچرخه شدیم


من اشتباه کردم و جلو نشستم و خدا عقب.


فرمان دست من بود و سر دوراهی ها


دلهره مرا می گرفت،


تا اینکه جایمان را عوض کردیم


حالا آرام شدم


هروقت از او می پرسم که کجا می رویم،


برمی گردد و با لبخند می گوید :


تو فقط رکاب بزن.

 

من و خدا


میدونی وقتی خدا داشت بدرقه م میکرد،


بهم چی گفت؟


گفت :


" جایی که میری،


مردمی داره که میشکننت؛


نکنه غصه بخوری!


تو تنها نیستی ...


تو کوله بارت عشق میذارم که بگذری؛


قلب میذارم که جا بدی؛


و مرگ ...


مرگ که بدونی برمیگردی پیش خودم. "

 

خــ♥ـــכا

تنها ڪسیـ ڪـہ قلبت را نخواهـכ شڪست،

همان ڪسیـ است ڪـہ آن را ساختـہ است !


 پس همیــشـہ فقط بـہ خـــــכا تکیــہ ڪن !



قل هوالله احد

هیچکس نفهمید که خدا هم تنهاییش را فریاد میکشد

(( قــــــل هـــوالله احـــــد ))

آن سوی همه ی دلـتنگی ها خـدایی هست

که داشتنش  جبـران همه ی نداشتن هاست

ببخش

پروردگارا ببخش مرا که انقدر حسرت نداشته هایم را خوردم ، 


شاکر داشته هایم


 نبودم..


جملات زیبا گیله مرد