خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

امیدوار...

خدا گفت:


ببرینش جهنم!


برگشت و نگاهی به خدا کرد


خدا گفت:


نبرینش!


اورا به بهشت ببرین


فرشتگان سوال کردند چرا؟


جواب آمد:


چون او هنوز به من امیدوار است...

عید سعید دیر خم مبارک


بر عید غدیر عید اکبر صلوات


بر چهره ی نورانی حیدر صلوات


بر فاطمه این عید هزاران تبریک


بر یک یک اهل بیت کوثر صلوات


عید سعید غدیر خم مبارک باد


عید است و غــدیرش ، علی والا است ، علی


دل تشنه عـــــدل است و او دریاست ، علی


جشن است و مبارک ، علی گشته است ، ولی


دنیا همـــه را شادی که مـــــولا است ، علی


عید سعید غدیر خم بر تمامی مسمانان جهان مبارک

عزیزان به دلیل باز گشایی مدارس من کمتر میتونم بیام نت و آپ کنم


معذرت میخوام اما نمیتونم و وقت نمیکنم


من آخر هفته ها میام و آپ میشه


یک روز در میون هم به نظرات پاسخ میدم اما نمیتونم پست بذارم و به وبلاگم برسم


منتظرم بمونید


آرزوی سلامتی،تندرستی،موفقیت و سربلندی براتون دارم


محتاجم به دعا


تا پنج شنبه و جمعه بدرود و خدای مهربون حافظ و نگهدارتون باشه


...

سلام


خیلی ممنون از دوستانی که سر میزنن و نظر میذارن


آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس رو به همه ی دوستان تبریک عرض میکنم


عید سعید قربان رو هم(با تاخیر) تبریک میگم گرچه گذشته


هفته ی دفاع مقدس هم گرامی باد


تولودت مبارک یاسمین زهرای عزیزم

اس تولد

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !


مهربانم :


تولدت مبارک


Liner-Motharek_shabhayetanhayi.ir (1)


تبریک تولد به دوست


عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان


و صدایت آرام تر از نسیم بهار  . . .


یاسمین زهرای نازنین تولد آسمانیت مبارک


Liner-Motharek_shabhayetanhayi.ir (37)


تولد بهترین دوست دنیا


یاسمین زهرا جان!


در زندگی دو چیز را دوست میدارم


یکی گل،دیگری تو


گل را برای تو و تو را برای همیشه...


تولدت مبارک