خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

یچی یادم رفت بگم

اونم اینکه پستای اونموقع و لحن حرف زدن و لوس بودنمو ک میبینم عوق میزنممم

چقد خزززز بودم خدااای منننن

مرسی تحملم میکردین

سلام:/

سلام سلام سلام همگی

بعد از یکی دوسال فکر میکنم،دلم خواست که یه سری بزنم.

خیلی کامنتا اومده بود که جدیدترینشون واسه دی ماه نودو شیشه

و اینکه دیدم هنوز یکی دوتا بازدید داره پیج.

خیلی وقتا گذشته از زمانی که پیجو آپ میکردم و یکدفه ای رفتم.بله میدونم.

اینم گذاشتم بدونید من هنوز زندم و به حیاتم ادامه میدم  

طبیعتا بزرگتر شدم و خیلیاتون رو ممکنه یادم رفته باشه 

الان شونزده سالم شده اونموقع ها فک کنم دوازده یا سیزده سالم بود که وب داشتم 

یه مطلب دیگم هست اینکه اینجا دیگه فعالیتی ندارم اصلا.چون نه وقتشو دارم نه حوصلش رو

مراقب خودتون باشید گوگولیا خدافز