خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

من برگـــشتــــــم

ســــــــــلام و صد سلام به همه ی دوستای گل تر از گلــم


حالتون خوبه؟


من بعد از تقریبا هشت ماه برگشتم....


دلم واستــون خیلی خیلی تنگ شده بوووود


خیلی خیلی ممنونم ازز دوستای ماهی که منو فراموش نکردن و هر سری یه کامنت گذاشتن واسم


مدرسه هامونم دیگه تموم شد و امتحانامونم به خیر و خوشی گذروندیم


به امید خدا بیست و نهم میریم کارنامه....

خیلی دوستون دارم امیدوارم دوباره بتونم واستون پست بذارم..


دوستان من هر سری سر میزدم و کامنتای خوبتون رو میدیدم اما متاسفانه وقت نمیشد پاسخ بدم..


دوستون دارم خیلی زیاااااد


اینم اولین پستم تو سال نود و پنج


خدانگدارتون تا بعد...........

♥♥

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد داداشی دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 19:57 http://mohammad-dadashi.persianblog.ir/

با سلام

خوشحال هستم که دوباره برگشتید

خوش اومدید

منتظر پستای زیباتون هستیم

سلام.خیلی خیلی ممنونم...منم منتظر کامنتای ارزشمندتون هستم

لیلا سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 23:19 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام سارا جون خوبی ؟

چقدر خوشحال شدم کامنتو دیدم عزیزم

دفعه آخرت باشه بی خداحافظی میری

سلام عزیزمممممم خوبم شما چطوری؟
رو چشم ابجی جونم...سری پیشم خودم نخواستم که...مدسه نذاشت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.