خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

ولادت امام هشتم(ع)مبارک

 

  طلای گنبد تو ، وعده گاه کبوترهاست


کبوتر دل من ، بی شکیب می آید


برات گشته به قلبم ، مراد خواهی داد


چرا که ناله ی “امّن یُجیب” می آید


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام


عالم آل محمد (ص) به جهان جلوه نمود

عَلَم عِلم به پا شد شب میلاد رضا

بعد موسی که بُوَد رهبر معصوم بشر ؟

حل شد این مساله تا شد شب میلاد رضا


میلاد با سعادت امام هشتم،امام رضا(ع)مبارک باد

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 23:25

دلخوشم با تو اگر از دور صحبت میکنم
با سلامی هر کجا باشم زیارت می کنم

دوستانم را به پابوسی که دعوت میکنی
راستش بسیـار احساس حقارت میکنم

خوب یا بد هر چه باشد، عیب دلتنگی ست این
من به هر کس می رود مشهد حسادت میکنم!

آنقدر فکر کبوترهات هستم روز و شب
هر کجا گندم ببینم باز قیمت میکنم

دوری از معشوق کار عاشق بیچاره نیست
روزی آخر به خراسان تو هجرت میکنم

سلام.ممنونم خیلی زیباست

محمد چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 23:35

سلام.
من دفعه ی اوله که وارد سایت تون میشم سایت خیلی خوبی دارین ولی آهنگش خیلی زیبا تره..
ممنون دستت درد نکنه

سلام.
خیلی خیلی خوش اومدین.خوشحالم که خوشتون اومده.خواهش میکنم لطف دارین

لیلا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 14:20 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام سارای خوبم خوبی ؟خوشی ؟سرحالی؟

سلام ابجی لیلا ممنونم شما حالتون چطوره؟
من خوبه خوبم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.