خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

من

نظرات 2 + ارسال نظر
(: پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 16:05 http://178133.rozblog.com

از این دنیا و آدماش یاد گرفتم ...

یاد گرفتم حتی اگه عاشق شدم به رومم نیارم که اصلا" کسی هست که من عاشقش شدم...

یاد گرفتم اگر کسی باهام نامهربونی کرد خیلی زود فراموشش کنم...

یاد گرفتم اگر کسی دلمو شکوند، من دل کسی رو نشکونم...

یاد گرفتم نزارم کسی اشکهامو ببینه...

یاد گرفتم نزارم کسی بفهمه تو دلم چی میگذره و بخواد برام دل

بسوزنه...

سلام گلم.واقعا زیبا بود ممنونم

مهتا و صدف * جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 16:04 http://negin-khatereh.blogfa.com

بین این همه گل های رنگارنگ خدا، گل نرگس را بیشتر دوست دارم.
نرگس وقتی می آید که هیچ گلی نیست و هوا سرد است و خشک و بی روح...
نرگس می آید تا بهار یادمان نرود...
نرگس می آید با رنگ و عطر یگانه و مدهوش کننده ی خویش...
نرگس، می آید...
او خواهدآمد....
اللهم عجل لولیک الفرج.[لبخند][گل]

سلام عزیزم واقعا عالی بود ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.