خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

خدا یکتاست


نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 17:12 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام سارا جون از صبح یه دوستی ازم یه کمک خواست دنبال جوابشم امیدوارم شما بتونی کمکم کنی

این دوست عزیز با موبایل تو بلاگ اسکای مطلب میذاره و با توجه به تغییرات اخیر بلاگ اسکای تغییر رنگ فونت و گذاشتن عکس ممکن نیست یعنی به خاطر این تغییرات دیگه مثل قبل نمیتونه عکس بذاره و یا رنگ فونت رو تغییر بده شما میتونی کمک کنی؟

ببخش طولانی نوشتم ولی خیلی دلم میخواد مشکل این دوستم حل بشه ممنونم ازت

سلام لیلا جون.خیلی خوشحال میشم کمک کنم.اره منم با موبایل امتحان کردم .میشه عکس گذاشت ولی هر چی تلاش کردم نتونستم نوشته رو رنگش رو عوض کنم بازم تلاش میکنم و نتیجه رو بهت اعلام میکنم

لیلا چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 14:15

سلام گلم میشه بگی چطور عکس میذاری؟

سلام عزیزم.چرا که نه.من اول عکسو آپلود میکنم بعد کدشو کپی میکنم بعد توی بلاگ اسکای قسمتی که میشه عکس گذاشت کلیک میکنم توی کادر (ادرس تصویر) کد رو وارد میکنم و پیش نمایش رو میزنم بعد درج میکنم همین....

لیلا پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 16:14

سلام عزیزم مشکل دوست بزرگوار حل شد ممنون ازت باعث زحمتت شدم..

مث اینکه مشکل از مرورگرش بود

بازم تشکر

سلام گلم خدارو شکر حل شد خواهش میکنم این چه حرفیه زحمت چیه وظیفه ی ماست که به همه ی دوستامون کمک کنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.