خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

اولاد شیطان

مسلمانی که صدای اذان را میشنود ونماز را ادا نمی کند پدر من است

مسلمانی که اضافه خرجی می کند   برادر من است

مسلمانی که از امام بیشتر به رکوع می رود   پسرمن است

زن مسلمانی که با امدن مهمان اعصاب خرابی می کند مادرمن است

خانم مسلمانی که بدون چادر {با سر برهنه} بیرون می اید   خانم من است

مسلمانی که بدون گفتن بسم الله شروع به خوردن غذا می کند    اولاد من است

مسلمانی که این حرف هارا به دیگران برساند دشمن من است

مسلمانی که خاموش بنشیند وچیزی نگوید دوست من است

برگرفته از وبلاگ ماباایرانیم،ما بچه های ایرانیم
نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 17:59

قربونت برم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.