خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
خــدآ ایـنجــاسـت

خــدآ ایـنجــاسـت

¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ـᓘـدا ایــنجاـωـت پیــش ᓄـا °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

.............

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 12:10 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام سارا خانوم

خیلی خیلی قشنگه..واقعا همینطوره

برات آرزوی موفقیت دارم

سلام لیلا جون
خیلی ممنون
من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم

لیلا یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 15:01 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام سارا جون
منم شمارو با افتخار لینک کردم
از امروز شما آبجی سارای من هستی

امیدوارم خواهرای خوبی باشیم

سلام لیلای عزیزم
ممنون
بله من هم امیدوارم

لیلا یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 16:17

آبجی خوبی؟

میشه بگی منو کجا لینک کردی؟

من شما رو تو لینک دوستان گذاشتم.

شما تو بخش Links لینک شدی دیگه

لیلا یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 18:16

ای شیطون
اون موقع نبود..یادت رفته بود

نه آبجی
درست یادمه اومدم آدرس رو کپی کردم عنوان وبت رو کپی کردم اونجا پیست کردم فکر کنم سیو نکردم
معذرت میخوام

لیلا دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 08:41

آجی سلام خوبی؟

تو پیغام برات گذاشتم

تونستم کمکت کنم؟

سلام آبجی
خوبم خداروشکر شماخوبی؟
آره دیدم دستت درد نکنه آدرس سایتی هم که داده بودی رفتم واقعا ممنونم یه دنیا تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.